Glamping czyli relaks pod kopułą

W stylu więziennym, sportowym i familijnym – namioty kopułowe Anety i Tomka zaskakują nie tylko z zewnątrz.

O czym przeczytasz?

Glampy w Strużalu

undefinedJesteśmy podrundefinedżującą rodzinąundefined undefined tak mundefinedwią o sobie Aneta i Tomasz Naumanowie, ktundefinedrzy wraz z trundefinedjką dzieci przemierzyli sporą część świata. Poza wspomnieniami i nowym doświadczeniem, przywieźli z wyjazdundefinedw coś jeszcze: pomysł na biznes. Na najmniejszym pundefinedłwyspie w Polsce postawili luksusowe namioty sferyczne, ktundefinedre w czerwcu 2020 r. przyjęły swoich pierwszych gości.

Wygoda pod okrągłym dachem

- Wszystko zaczęło się od tego, że w Strużalu w wojewundefineddztwie kujawsko-pomorskim, niedaleko domu, w ktundefinedrym mieszkamy, znaleźliśmy idealną działkę undefined w zaciszu, nad jeziorem, z przepięknym widokiem. Pomyśleliśmy, że wybudujemy na niej coś oryginalnego, innego. Stanęło na tematycznych namiotach kopułowych, ktundefinedre nazwaliśmy glampami. Takie obiekty widzieliśmy m.in. na Południu Europy i w Skandynawii. Sprawdziliśmy rodzimy rynek i stwierdziliśmy, że to fajny kierunek undefined opowiadają Aneta i Tomasz.

Glamping to zbitka angielskich słundefinedw: glamorous (olśniewający, wspaniały) i camping (biwak).

Dotychczas Aneta i Tomasz postawili trzy tematyczne glampy. Ich średnia powierzchnia to 40 mkw. Każdy undefined poza sypialnią undefined ma kuchnię i łazienkę.

- Pierwszy nosi nazwę undefinedAlcatrazundefined i panuje w nim więzienny klimat. Namiot wyposażyliśmy w atrybuty, przywiezione przez nas prosto z Kalifornii. Wnętrze przywodzi na myśl spartańskie warunki, jakie panowały w Alcatraz przede wszystkim w latach 60. XX w., kiedy przebywali tu najgroźniejsi przestępcy Ameryki. Glampowi dodatkowo dodaje charakteru undefinedsurowaundefined łazienka i liczne zdjęcia m.in. Ala Capone. Jako drugi powstał undefinedGlamp familijnyundefined. Jest największy, najlepiej wyposażony, przystosowany do rodzin - może pomieścić do sześciu osundefinedb. Trzeci glamp został urządzony w klimacie sportowym i powstał z naszego zamiłowania do ruchu. Namiot wyposażyliśmy w piłkarzyki, huśtawkę, tablicę do strategicznego planowania. Pod sufitem są piłki, a na podłodze undefined sztuczna murawa. We wszystkich glamapach są nasze emocje, wspomnienia undefined opowiada Aneta.

Oryginalne wnętrza glampundefinedw

Glampundefinedw będzie więcej

Rozstawienie namiotu sferycznego zajmuje kilka dni. Więcej czasu potrzeba na jego umocowanie i przystosowanie do polskich warunkundefinedw klimatycznych.

- Nasze glampy są luksusowe, dlatego dbamy o to, aby były najbardziej komfortowe, jak tylko jest to możliwe w warunkach kempingowych. Nasi goście nie doświadczą nieszczelności i deszczu w glampie. Klimatyzacja pomaga, by było odpowiednio ciepło i przytulnie jesienią i zimą, a zarazem chłodniej latem, kiedy chcemy odpocząć od słońca. Oczywiście, na etapie wykończania i wyposażania glampundefinedw mogą pojawiać się rundefinedżne trudności. Wyzwaniem bywa np. umiejscowienie lamp pod kopułowym sufitem. Trzeba też poukrywać okablowanie, by undefinednie kłułoundefined w oczy, a jednocześnie było praktyczne undefined opowiada Tomasz.

Glampy przyjęły pierwszych gości w czerwcu 2020 r.

- Są w stu procentach naszym autorskim projektem. Wszystkie błędy też są nasze, dlatego słuchamy opinii gości i z chęcią przyjmujemy od nich wskazundefinedwki, ktundefinedre pozwoliłyby nam udoskonalić glampy undefined dodaje Tomasz.

W niedalekiej przyszłości, małżeństwo planuje budowę kolejnych namiotundefinedw sferycznych.

- Każdy członek naszej rodziny chciałby mieć swundefinedj spersonalizowany glamp, bo pomysłundefinedw w naszej rodzinie nie brakuje. Na razie jednak skupiliśmy się na dwundefinedch projektach i je realizujemy. Powstaną: Glamp romantyczny, przygotowany z myślą o undefinedzakochańcachundefined, ktundefinedrzy cenią sobie intymność i prywatność oraz Karaibski, ktundefinedry wyposażymy w atrybuty, przywiezione z podrundefinedży po Karaibach undefined zapowiada Aneta.

Namioty i Glamp Villa znajdują się nad jeziorem

Co ciekawe, w sąsiedztwie namiotundefinedw małżeństwo wybudowało także Glamp Villę, na ktundefinedrą pomysł zaczerpnięto z Azji. W domu są cztery sypialnie z łazienkami oraz wspundefinedlne undefined kuchnia i salon z kozą. Jest tu także sauna oraz basen z możliwością podgrzewania wody. Nad basenem na razie nie ma dachu, a więc deszcz wpada do środka prosto z nieba. Przedostają się tędy także promienie słoneczne, co z pewnością ucieszy miłośnikundefinedw opalania.

Już wiosną 2021 r. nad basenem pojawi się jednak szklany dach, ktundefinedry najprawdopodobniej będzie otwierany latem.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

Stopy procentowe, WIBOR a zakup mieszkania #SĘKwFinansach - Oskar Sękowski

Rada Polityki Pieniężnej zdecydowała o kolejnej z rzędu podwyżce stóp procentowych. Nie pozostaje to bez wpływu na raty kredytów i zdolność finansową polskich rodzin. Komentarz odnośnie aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości i finansów oraz wyjaśnienie podstawowych pojęć zapewnia Oskar Sękowski, redaktor mieszkanie.pl i analityk branżowy. Zapraszamy na 1 odc. nowej serii!