Instytut Pantone otwiera sklep z kolorami

W Hongkongu powstał stacjonarny salon z produktami marki Pantone

Instytut Pantone, firma zajmująca się prognozowaniem trendów kolorystycznych dla branży kreatywnej na całym świecie, która wypracowała sobie pozycję globalnej wyroczni w sprawie kolorów, otworzyła właśnie swój pierwszy sklep stacjonarny. Salon Pantone Lifestyle Gallery znajduje się na parterze księgarni Eslite w Cityplaza w Hongkongu. To gratka dla fanów marki i pierwszy stały sklep stacjonarny tej firmy. Dotychczas powstawały jedynie czasowe stoiska Pantone m.in. pop-up store w Paryżu.  

sklep stacjonarny Pantone w Hongkongu

Aranżacja sklepu w Hongkongu ma być wizualną ucztą dla wszystkich miłośników kolorów. Została zaprojektowana na zasadzie color blocking czyli zestawiania ze sobą bloków kolorystycznych w intensywnych, kontrastowych odcieniach. Sklep powstał we współpracy z marką Issho46, producentem m.in. akcesoriów wyposażenia wnętrz. Pantone Lifestyle Gallery oferuje artykuły gospodarstwa domowego, tekstylia, takie jak pościel, poduszki, koce czy ręczniki, odzież domową - T-shirty, bluzy czy kapcie oraz dekoracje do domu.  Estetyka produktów również opiera się na jednolitych blokach kolorystycznych. Producent zestawia ze sobą intensywny róż, zieleń, błękit i pomarańcz.

sklep stacjonarny Pantone w Hongkongu

Aby uczcić otwarcie sklepu w Hongkongu, marka Pantone wypuściła limitowaną edycję zastawy stołowej. Komplet naczyń z prążkowanym wzorem jest dostępny w czterech wersjach kolorystycznych.  W swym flagowym salonie Instytut Pantone planuje przez cały rok organizować wydarzenia specjalne. Asortyment sklepu od czerwca będzie dostępny również online. Produkty będzie można zamówić za pośrednictwem sklepu internetowego issho46.com.

sklep stacjonarny Pantone w Hongkongu

sklep stacjonarny Pantone w Hongkongu

Instytut Pantone znany jest szerzej przede wszystkim z cyklicznego ogłaszania swojego wyboru koloru roku. Przedstawiciele oddziałów Instytutu z całego świata, od 2000 r. spotykają się co roku w innej stolicy, by m.in. by wytypować Pantone Color of the Year. Ostateczny wybór bazuje na badaniach i wnioskach dotyczących globalnych trendów. Kolory mają odzwierciedlać społeczne nastroje, które w danym roku dominowały. 

Zdarza się, że wybór padnie nie na jedną, a na dwie barwy. Tak właśnie było z werdyktem tegorocznym. Tu pisaliśmy o Kolorach Roku Pantone 2021. Tym razem tytuł Pantone Color of the Year przypadł szarości (PANTONE 17-5104 Ultimate Grey) oraz żółci (PANTONE 13-0647 Illuminating). Kolory te mają nieść otuchę i nadzieję.

sklep stacjonarny Pantone w Hongkongu

Źródło zdjęć: globalnewsandentertainment.com

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

500 sekund o rynku nieruchomości #3 – luty 2021

O kredytach hipotecznych, większej dostępności finansowania zakupu mieszkań! O wyprowadzce poza miasto i o ekologii na mieszkanie.pl Świat nieruchomości w podsumowaniu miesięcznym, wspólnie z Fiat